Edited Book Details
Mandatory Fields
José Luis Ruiz-Real, Rubén Martínez-Reche agus Belén Payán-Sánchez
2017
September
TIONSCADAL TEALEAF LEABHAR ACMHAINNÍ MÚINTEOIRÍ
DCU
Dublin
Published
0
Optional Fields
Éiceolaíocht, Aipeanna, Rannpháirtíocht, Fhoghlaim
Is Tionscadal Eorpach sa Chlár Eurasmus é an tionscadal TEALEAF. Príomhbheart 2: comhoibriú le haghaidh nuálaíochta agus an malartú de dhea-chleachtas; Comhpháirtíochtaí straitéiseacha sa réimse oideachais, oiliúna agus óige. Tá foireann an tionscadail comhdhéanta de: Direction de l'Enseignement catholique de la Mayenne (UDOGEC FR), Coláiste Phádraig (coláiste de chuid Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath IRL), Zapadoceska Univerzita V Plzni (Ollscoil na Boihéime Thiar, Pilsen CZ), Univerza V Ljubljana (an Dámh Oideachais SL), Universidad de Almeria (SP). Tá an tionscadal seo comhordaithe ag Direction de l'Enseignement Catholique de la Mayenne (UDOGEC FR). Déanann leanaí agus, dá bhrí sin tuismitheoirí/múinteoirí, a saol a fhiosrú i gcónaí le huirlisí TFC. Tá míthuiscintí faoi bhithéagsúlacht/éiceolaíocht daingnithe go domhain agus más mian linn an fhoghlaim ar scoil a athrúl ag leibhéal domhain, ní mór d'fhoghlaimeoirí dul i ngleic le spreagthaithe sa chaoi is go dtiocfaidh athrú fíor agus gur gá an fhoghlaim a bheith bunathraitheach. Déanann an tionscadal seo iniúchadh ar úsáid cluichí tromchúiseacha (ar a dtugtar "aipeanna") trí thurgnaimh déanta ag múinteoirí agus a ndaltaí (ón mbunscoil uachtair go dtí an meánscoil íochtair), a bheidh i dteagmháil bhuan le foireann taighdeoirí agus comhairleoirí acadúla, agus le tacaíocht ó chlár oiliúna inseirbhíse a forbraíodh chun na críche seo. D'oibrigh gach duine le chéile (múinteoirí, taighdeoirí, oiliúnóirí) chun dea- chleachtais a shainaithint, agus ansin chun iad a scaipeadh laistigh de na heagraíochtaí rannpháirteacha. Bhí an anailís ar an bpróiseas atriallach seo ag croílár an tionscadail taighde gníomhaíochta. Áirítear leis sin anailís agus feabhsú na n-aipeanna a úsáideadh agus a ndearnadh tástáil orthu sa phróiseas seo. Nascadh na turgnamhaithe-múinteoirí (75 múinteoir as 5 thír) le chéile ar fud an tionscadail (an ghné Eorpach) d'fhonn a bheith ina ndaoine acmhainní laistigh dá líonra scoileanna. Chun feabhas a chur ar fhoghlaim faoi bhithéagsúlacht ag baint úsáide as cluichí tromchúiseacha, is féidir trí chur chuige a ghlacadh: (1) úsáid a bhaint as aipeanna réamhdhéanta, atá ar fáil faoi láthair, (2) táirgeadh agus meastóireacht a dhéanamh ar aipeanna a dhéanann dearthóirí, agus (3) táirgeadh agus meastóireacht a dhéanamh ar aipeanna a dhéanann leanaí. Léirítear dhá threo leis sin: (a) barr-síos (treoraithe ag an múinteoir, tarchurtha agus an bhéim ar fhoghlaim thógachaíoch) agus (b) bun-suas (treoraithe ag leanaí agus tógachaíoch). Le linn an tionscadail d’aistríomar ó (1) go (3), agus dá bhrí sin ó (a) go (b) i bpróiseas atriallach le haiseolas. Mar gheall ar na heilimintí seo go léir, is é seo an Leabhar Acmhainní Múinteoirí a 1 1 Éiceolaíocht a Theagasc trí Aipeanna: Rannpháirtíocht agus Spraoi a Fhoghlaim bhfuil struchtúr aige mar seo a leanas. Tá an chéad chaibidil bunaithe ar na haipeanna atá ann cheana (4) agus an dara ceann ar aipeanna nua (10) forbartha ag múinteoirí agus mic léinn atá ag comhoibriú ar an tionscadal.
Grant Details
EU Erasmus Plus (ERASMUS+)
2014-FR01- KA201-008559